volgers

zaterdag 3 augustus 2019

For good old days

Piep

Zoals ik jullie schreef ging ik donderdag naar een voor mij bijzondere bee.

Ik keerde terug naar Schoten,

De winkel waar ik vroeger zoveel
Ging naaien maar dit werd niet meer mogelijk wegens een persoonlijk iets.

Dat is nu vanzelf opgelost en omdat mijn vriendin donderdag er een hele dag was leek het me het juiste moment om terug te keren.

K werd met open armen en een warme knuffel ontvangen door de immer vriendelijke eigenaresse, we waren
Oprecht blij mekaar terug te zien.

Ze had de grote tafel waar we plaats namen al voorzien van lekkers..
Geweldig toch?


Voor ieder wat wils,
Natuurlijk ook Koffie, thee, water en  frisdrank.
Geweldig en dit alles aan de “nieuwe bee-prijzen” 

Al snel waren we gezellig aan het keuvelen en werden alle laatste nieuwe nieuwsjes uitgewisseld, de leuke en minder leuke.. maar dat is her leven.

Werd er moois geshowd?
Jazeker.. kijk maar..










Leuk he, de vier seizoenen ...gewoon naar één van de dames haar eigen idee om deze te combineren.
Ze hangt er natuurlijk maar 
1 tegelijk op, in haar kamer.

Ook gingen we samen overleggen over deze mooie “fleur” in wording..
Helemaal mijn kleuren.. beetje antiekerig..hou ik van..
Ja dat wordt een prachtstuk, ben ik zeker van ...



We hadden ook met verschillende dames wat boeken meegebracht.. voor een plannetje dat groeit voor de toekomst.. maar we zijn er nog niet uit.. maar dat geeft natuurlijk
Niet want zonder uffo’s zitten we voorlopig niet :)

Ikzelf patch’te aan mijn “zomerprojectje” vergt niet veel
Gepuzzel, is handig als je zit te kletsen en zo kwamen er weer 4 blokken bij.. heb er nu 25, ben dus op de helft..



Het was zo gezellig geweest dat ik tot laat in de namiddag bleef..
K had echt genoten.

Ik kom zeker snel terug en kijk al uit naar de opening van de nieuwe winkel in november.
Kreeg al een sneaky-peak hoe het gaat worden.. man dat word mooi!!

Voorlopig gaat de “uitverkoop” van de producten die het assortiment verlaten gewoon verder,
De moeite om even in de webshop te kijken hoor, op een moment dar het jou past.

K ging natuurlijk niet met lege handen naar huis.

Mooi wolletje voor een heerlijk paar warme sokken en mooie kant en lint voor mijn scrapquilt.





Ondertussen ben ik ook weer ingeschreven voor de bee’s in 
quiltshop Leur
Een plek waar ik ook regematig vertoef bij mijn geweldige nederlandse vriendinnetjes,

Oh oh wat ben ik een bofkont met
Zoveel fijne mensen om me heen.

Maak er een mooie zondag van en
Happy quilting

Knuf





3 opmerkingen:

Marguerite zei

Gezellig hoor!
Met allemaal dames om je heen met dezelfde passie..

Ineke zei

Zo gezellig om mee te doen met verschillende Bee's!

sonja zei

hey Mieke,wat leuk dat je genoten hebt!tot gauw!xxxxx