volgers

vrijdag 9 augustus 2019

Scraps.. love them!

Piep

Effe een kleine mini-blog

De scrapquilt van 
Quiltmania 132 werkt “echt verslavend”.

Man..man...
Heerlijk.. een dienblaadje met stofrepen van 3-4-5-6cm

en je naaimachine..
ja toch.. al ben ik geen favoriet,
ik zit bijna elke dag even achter mijn bureau.

Vandaag was crea-dag..
Heerlijk vrij blok(jes) maken..
zandlopertjes, een soort 4patch, een gewoon blokje..zalig!



En vanzelf groeien ze weer tot een volgende rand..

Ook leuke stukjes kant worden mee verwerkt..brede, smalle..
Wat een vrijheid..







En hoe ziet je bureau er dan uit.. tja .. uiterst creatief..:)
Handig dat ik de deur kan dichttrekken en de boel de boel kan laten...voordeel van een naaikamer..



Weet je wat ook leuk is aan een scrapquilt?

Alle spoeltjes van mijn naaimachine.. waar zo telkens nog een beetje draad op zit worden mee opgebruikt..
Dus dat doosje is straks mooi leeg, klaar voor een volgend project.
 
Kortom een zalige quilt om aan te werken... zn ruimt toch een beetje je scraps op... 
K wist niet dat ik er zoveel had :)

Hoe groot hij wordt?
mmm... k zou zeggen.. tot ik het beu ben, maar dat gaat niet gauw gebeuren,
ga dus nog lekker door en ik zie wel
waar ik strand..

Effe een fotootje tot vandaag..
al liggen er al weer twee randen klaar...


Beetje vertekend beeld want het andere zomerprojectje hangt er onder, hij is tem het laatste witte randje.

Deze week kwam ook DD2 en schoonste zoon eten.
We aten chili con carne, op aanvraag van ons smidje.
En het werd goed bevonden :)
Me happy
Alleen wou DD de foto op Instagram.. en in een verhaal... 
Dus nu is de foto daar verdwenen..want zo een verhaal verdwijnt na zoveel uur..

Ook gekke bekken filmpjes.. mmm ben ik daar te oud voor.. nee hoor, we hebben er heerlijk om gelachen.

Maar nu zullen jullie me zo moeten geloven...dat het lekker was..

Verder brei ik af en toe aan de sok..
leuk tussen door..maar niet om uren te doen.. zelfs niet met de sokkennaaldjes.


Enfin t is de derde poging want de eerste bleek toch te groot..
maar we zullen doorgaan oh ja!

Verder eindig ik graag met een mooie Quote, zomaar op een zakje thee..


en gisteren creëerden wij er weer een hoop..


 waaronder “pret met papa’s thuiswerk-hoofdtelefoon”

Happy quilting
knuf






2 opmerkingen:

sonja zei

knap!xxx

Ineke zei

Leuk om zo je scraps te gebruiken. Ik heb de Quiltmania ook aangeschaft, dus wie weet!