volgers

donderdag 27 februari 2020

Small-talk en “genieten!!!”

piep

Woeps weeral effe geleden dat ik hier schreef.

K heb geen groot nieuws, zoals mijn titeltje zegt.. small-talk...

Wat houdt me bezig..
wel het “braaf afwerken” van mijn lopende projecten..

De achterkant...van de scrap..



het zomer-tafelkleedje behoeft nog een paar stukjes.. dan dubbelen en machinaal quilten, geen al te beste foto.. maar mijn wall is erg bezet :)


Maar dat nieuws wisten jullie al..

Zaterdag ging ik met mijn DH op pad naar N&D om stoffen te kopen van de nieuwe collectie van Edytha Sitar,

Oh wat een prachtige stoffen zeg.

Ik kocht deze ...


die prachtig samen gaan met deze uit “mijn eigen winkeltje :)



En dan kon ik verder aan de slag...met de “Lewis Coverlet” van Susan Smith



Een heerlijke quilt toch.







Gisteren heerlijk verder gewerkt op de bee met mijn favoriete quiltvriendinnetjes.

Wat een heerlijke sfeer hangt daar toch... er wordt zoveel gedeeld.. van een naald en een klosje garen tot onze diepste vreugde en verdriet-dingen.
Dat laadt je batterij op.. en al is mijn dag dan korter dan van de anderen het doet me zoveel goed.
Bedankt lieverds.

Één vriendinnetje is vandaag ook begonnen met het gezamelijke project..
weer helemaal anders maar wordt oooh zo mooi...



De andere dames zijn nog flink aan het werk aan de “lopende projecten”
een kleine impressie..







Verder natuurlijk een fotootje van die eerste sneeuw...


Lang geleden dat ik daar in auto reed.. maar rustig aan,  geraakte ik toch veilig thuis, waar mijn mannetje koffie en een lekkere broodpudding had gemaakt, de lieverd.


Toverde ik niks in mijn keukentje?
ja hoor.. het eerste zuurdesembrood van mijn nieuwe desemke (Gusta genaamd :)


Ook hadden we erg fijn bezoek van onze vrienden (voor de verjaardag van mijn DH, die 65j. werd)
Heerlijke cadeaumand gekregen en lekker uit eten geweest.




En ook toen was er taart.. gemaakt door de jarige “himself”






T leven is mooi, als je het zelf mooi maakt toch..

Aanstaande zaterdag vieren we nog wat verder met onze kinderen en deze mooie deugniet..



Happy quilting
knuf

2 opmerkingen:

wilma oud zei

Wat heb je weer veel leuke dingen gedaan en nog van harte proficiat ( had ik al gedaan) met DH. En wat verwennen jullie elkaar toch. Heerlijk. Jullie "deugniet"wordt groot! Lieve groet van Wilma. Tot dinsdag op de Bee in Etten Leur?

Conny's-blog zei

Gezellig blog weer zeg. DH nog gefeliciteerd en wat een mooie dingen ben je aan het maken weer...............liefs.Connu