volgers

donderdag 26 maart 2020

Een lente om nooit te vergeten...

piep

Lieve lezers.. wat een rare tijden.. dat las u veel vaker dan uw en mijn hoofd aankan...deze dagen.

Maar we moeten volhouden, zo strikt mogelijk... voor het grotere geheel.. het virus de wereld uit.

Wat missen we ons oogappeltje Viktor.. maar hij weet nu al zeer goed wat “facetimen” is.. en als hij ons mist vraagt hij aan mama “Mimi” en gaat naar de parlofoon...
Ach mijn lieverd,  wat gaan we knuffelen eens dit weer mag..

We houden in de weekend ook een family-chat, gewoon met zijn allen..
op de koffie.. zonder koffie..



Verder breng ik mijn dagen door met handwerk en wat huishoudelijke taakjes.

Zo maakte ik de top af van de “flowering snowball”







DH is druk in ons tuintje waar de lente echt losgebarsten is.. 
de hosta zie je groeien.. de vogeltjes zijn druk met het bouwen van nestjes..
mooi!! 







Zoals je ziet hebben stoel en bankje nog een sopje nodig maar dat komt weldra... er is geen haast.

Verder genieten we van onze middag-koffie en de lentebloeiers in het zonnetje op ons terrasje .





nog meer dan anders geniet ik van dit schouwspel en je ziet de natuur is zich van geen kwaad bewust.

Zei deze ochtend nog tegen DH.. deze tijd doet me wat denken aan de lente/zomer toen ik zo ziek was en niemand kon zien.. toen kende ik ook elk blaadje in onze tuin.. dat ben ik gelukkig terug te boven gekomen maar ik ga terug kunnen zeggen waar er hoeveel bloeit.

Omdat we nu niet naar onze mooie quiltwinkels kunnen gaan,  bezoeken we de webshops en surf ik meer dan eigenlijk goed voor me is..

Zo kwam er deze week een pakje met de achtergrondstof die ik tekort had voor mijn “Lewis”..





Hoezo??? had je je misrekend..
euh.. nee..

ik dacht voor de laatste boord neem ik lekker een andere stof..
maar bij nader inzien is degene die in het middenblok zit zo specifiek van kleur dat het me toch beter leek dezelfde te gebruiken..
Na een flinke speurtocht op het net gevonden, in Quiltshop Leur, het leveren, met hoge verzendkost maar het is niet anders.. Niet over zeuren dan maar..voor één keer.

Ons gezamelijk project schiet erg goed op en we zijn nu al met zijn 3-en 

Ikzelf ben zover.. (oh ja en er is ook “een vogeltje” op mijn quilt komen wonen)





Veerle zover..







Martine zover..


wat worden ze mooi he!

Omdat ik eeerg opschiet en we toch er wel samen aan willen werken eens deze periode voorbij is.. en we weer gezellig naar Naald en Draad zullen kunnen, 
zit ik te wachten op de postbode..
zal ze vandaag komen?

want met de nieuwe regeling (los van Corona) krijgen we nog maar 2x/week postbedeling.

Wat ik besteld heb...
Tja.. dat zal voor hopelijk morgen
zijn dat ik het kan tonen..,


Mmmm ons huis geurt zalig,
DH heeft net lekker suikerbrood uit de oven getoverd, op mijn aanvraag.

Dat gaat smaken.





Ik schrijf lekker verder aan “Mandy” ... vind het nog steeds leuk.
dus hou me in de gaten...

Dames hou jullie gezond, respecteer de regels voor 150% en wees lief voor elkaar.

knuf




Geen opmerkingen: