volgers

zaterdag 11 april 2020

Het leven tijdens...

Piep

Pasen...

Normaal kijken we uit naar deze dag, waar we naar goede gewoonte de jarenlange traditie van samen (familie en vrienden) uit brunchen zouden gaan.
We doen dit altijd op een prachtige locatie.

Nu is het onder ons tweetjes, in ons tuintje.
Zoals zovelen onder ons moeten we al wie ons lief is nog steeds missen.
Dat voelt triest.. maar t voornaamste is dat de wereld dit “monster” kan verslaan, al hoor ik dat het echt verslaan zal duren tot we een vaccin hebben.

Het is niet anders..

Mijn DH speelde vrijdag 
 “paashaas on the road” en reed naar onze kinderen om chocolade en paasgeschenk voor Viktor te brengen.

Afzetten aan de voordeur, bellen en weg.. in de auto heeft hij nog effe gezwaaid naar DD1 en schoonste zoontje.
T greep me aan toen hij het vertelde maar deze foto maakte het weer goed.



Onze DD2 woont zeer dicht bij ons maar ook daar werd de chocolade neergezet ..

Oh oh wat zullen we “feesten” eens het terug mag.

Het leven in tijden van..

Het prachtige weer speelt gelukkig in ons voordeel..
we vertoeven de laatste week van
 ‘s morgens tot ‘s avonds buiten, in gezelschap van onze oude dames.







Mijn Coverlet is aardig opgeschoten, ttz de blokjesrand zit er om en de volgende rand is gesneden.



Ook mijn “nieuwe project” gaat vooruit.
Wat vind ik appliceren toch leuk.
Gewoon “freezerpaper” er effe rond gaan met “het wieltje” dat ik ooit kocht bij Gerda in Veldhoven..
en dan papier eruit en  needle turn.


Zie je het lijntje (vouwtje) dat dan onstaat?

En zo ontstond bijna mijn eerste mandje..


Niet helemaal klaar, wacht op een “leuk boek” dat hopelijk snel geleverd wordt..

En de vogelkooi.. die gaat nu “de bloemen rondom” krijgen.



Foto effe genomen op mijn “stoeltafeltje” dat DH me voorlopig maakte.. want de lapp-app.. daar heb je materiaal voor nodig en de winkels.. juist ja..

Verder wordt er lekker gebakken en gekookt..of zoals gisteren eens niet gekookt, maar aan huis geleverd :)












Verder zitten we dit gewoon uit,
laat ik me niet overspoelen
met steeds dezelfde nieuwsuitzendingen, want dat maakt me nerveus.

Oh ja, k heb beslist dit weekend geen MANDY te publiceren.. volgend weekend weer terug... als jullie
daar nog zin in hebben...





Fijne Paasdagen en happy quilting

knufknuf




2 opmerkingen:

Guusje, zei

Jullie vermaken je wel ondanks het gemis. Je quiltwerk ziet er erg mooi uit en wat een mooie fotos van de tuin en heerlijkheden dat moet genieten zijn.

Marguerite zei

Ohhh wat een hoop lekkers.
Ben bang dat als straks alles weer normaal is we kilo's aan zijn gekomen