volgers

zaterdag 18 juli 2020

Een piep-berichtje

piep

Goedemiddag, hier weer een klein berichtje van mij.

We zijn nog steeds met veel liefde aan het zorgen voor het goede herstel van mijn papa.
Het gaat elke dag een beetje beter met hem.
Dat doet zo goed aan mijn hart om hem stilaan te zien beter worden. 

In de revalidatie waar hij verblijft wordt hij echt super goed verzorgd! Het verzorgend personeel,  verdient echt een dikke dikke pluim.

Verder ga ik flink door met elke dag,op de vrije momentjes,  steekjes te zetten.
Ik heb nu nog vier van mijn eigen getekende mandjes te gaan.





De bruine zoals je hierboven eentje ziet,  zijn de hoek blokken, ik heb ze met nog meer borduursteekjes en pareltjes versierd omdat ze extra touch zouden hebben.

Mijn handen jeuken om de boord met de prachtige stof die ik bij Marcha kocht te gaan gebruiken om het middenstuk met de mandjes te verbinden.


Ik breek nog wel even een hoofd over hoe “Mittered corners” Te maken wanneer een stof een patroon heeft...zodat het mooi doorloopt..
Iemand de gouden tip??

Oh ja , ook nog een geweldige, mooie, nieuwe kop gekregen als pre-cadeautje voor mijn verjaardag van DD1...

zo mooi!!! zelfs de verpakking, daar zitten nu alle parelbuisjes in, want lapjesvrouwtjes en doosjes he :)
350ml inhoud, dat is pas een kop thee, heerlijk!



Gisteren een heerlijke dag gehad met ons kleine mannetje en de mama en papa.

Vandaag doen Mimi haar knietjes wat extra pijn.. maar daar zit ze niks mee in.. we hebben heerlijk gespeeld.. samen gesmuld , want je moet al die energie ergens vandaan halen natuurlijk :)



Fijne zondag

Happy quilting
knuf


2 opmerkingen:

Marguerite zei

Fijn dat het weer wat beter gaat met je vader.
Je mandje is super.
En gaat het goed met je knieën?

fotorantje zei

fijn dat je papa zo goed omringd wordt en het steeds beter gaat
mooie kop
en zo'n lief ventje