volgers

dinsdag 3 november 2020

Weer een beetje boven water..

piep

Effe langer dan gepland niet geblogd.

Een eeerg vies buik-griep-virusje had me te pakken .. twee dagen in mijn bedstee met een pijnlijke rug tot gevolg. Jakkes ...

Ook voort t eerst een “telefonische consultatie” met de huisarts..raar.. maar ja in deze tijden nemen ook die geen risico en terecht.

Enfin t ergste is geleden.. al leef ik nog effe op slappe thee en toast..

Bedankt iedereen die reageerde op de poll die ik op Facebook plaatste,
moest er een groep voor aanmaken.. waar ik nu niet goed van weet hoe hem te verwijderen, google leverde op mijn telefoon niet veel op.. dus ik zal onze Mr.Mac moeten open doen.


Duidelijke ja op het verhaal van
“Mandy” verder lezen..
dus ik hoop tegen het weekend het volgende stukje te publiceren.

Toch waren er ook “vrolijke dingen” hoor, oh ja zeker...

Kijk .. de aanvulling van “mijn wolletjes” netjes geleverd door 
Dol op Wol... 

blij mee...zie je het leuke touwtje rond elk bolletje met etiketje.. zaaalig!!


Verder natuurlijk enkel “videochat” met onze kleine man... gelukkig vindt hij het wel leuk.. behalve als zoals dit weekend, zijn nieuwe autootje was gevallen en er was een lampje
stuk... en als dan zo een lieve
dreumes zegt @buppa maken@ dan smelt je hart.. maar niks aan te doen we mogen niet samen komen.

Al plannen we volgende week toch op 1,5m afstand en met masker een wandelingetje in het park .. zo zien we mekaar toch even..

En mama stuurt gelukkig veel foto’s door, die wij dan koesteren..



Blijf gezond iedereen, doe wat van je gevraagd wordt zodat we hopelijk
toch kerstmis kunnen samen zijn,

Happy quilting
knuf

4 opmerkingen:

granniebie zei

Hey Mieke. Ik kijk even of ik me kan abonneeren op je blog. Je kent me wel, je volgde mijn oude blog. Pink Shoes. Ik ben verhuisd en alleen bloggers krijgen mijn gegevens van mijn nieuwe plekje, ik stuur het in een pm of facebook.
Groetjes

fotorantje zei

gelukkig al een stuk beter
en groot gelijk dat je afspraak maakt met het kleine ventje, even in de natuur op afstand dat komt goed, geniet er van

miekequilt zei

Het is bij jullie een stuk strenger dan bij ons. Wij mogen nog gewoon naar elkaar, wel heel voorzichtig, maar het mag.
Ik wens je sterkte met alles en houd vol hè.

Dientje zei

Gelukkig knap je weer op. Mooie wolletjes kreeg je binnen. Mooie winkel is Dol op Wol, met heel mooi garen. Groet, Dientje (Dientjes Bezigheden)