volgers

woensdag 17 februari 2021

Een AFFO!!!!

piep

Das best effe geleden dat ik iets kon
showen dat af was...

Wel .. het “granny-dekentje” is af.
De laatste draadjes weggewerkt..

Ik vind hem best geslaagd.. 

Het projectje dat eerst “on the go” was.. ‘k nam het altijd mee , op de koffie bij paps.. toen het te groot werd, dan werkte ik er aan bij de zondagse “sport-namiddag” samen met mijn vadertje.

Het is echt een lekker warm dekentje, niet mega-groot... best zwaar... en nu ben ik benieuwd hoe heerlijk zacht het zal worden na een “was-beurt” want de wol bevat nog wat spin-olie.. maar dat moet wachten tot het lekker waem weer wordt , zodat het buiten, plat,  op een wasrekje kan drogen.

Nu mag hij gewoon mooi liggen wezen op de zetel.. de poezen gaan het ook fijn vinden...ik minder... als ze met hun pootjes gaan dabben... :(








Wat wordt nu “on the go?”
Mijn sokken.. op de bamboo-naaldjes.

Oh wat heb ik zin in die nieuwe “chiagoo-lace-naalden”
maar eerst de streepjessokken af.

Morgen lunchen en koffie-drinken 
bij paps (mijn DH is jarig, dus “vieren” met ons knuffelcontact).
En de sokken mee... in het tasje.:)

Happy Quilting 
knuf


2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een prachtig dekentje. Dat wordt lekker dromen in je stoel met zo’n dekentje.
Gefeliciteerd met je man!

Conny's-blog zei

Prachtig geworden je dekentje zeg. Nu hopla je sokken af haha.
Gefeliciteerd............liefs.Conny